söndag 21 september 2014

Buddistsikt Tempel

Här är de: Min värdsyster Gisele, min värdpappa och min värdmamma. 
Idag besökte vi fyra ett buddistiskt tempel, ungefär två timmar från där vi bor.
Men först stannade vi för att äta på ett ställe, de sa att det skulle komma in många olika sorters kött och det kändes som att maten aldrig slutade att strömma in. Det är så galet mycket mat här hela tiden! Vi åt inte upp allt, så onödigt med så mycket att slänga.. Ordet lagom verkar inte existera här, det finns väl typ bara i Sverige..?

Vi gick runt och kikade, fotograferade... 
De hade själva aldrig varit där tidigare, det var fint och fridfullt, lite små kyligt.

På vägen hem fick vi punka på bilen, det tyckte jag var lite kul haha inte kul, bara en ny upplevelse... Jag har aldrig tidigare suttit en bil som fått punka vad jag vet. Och det va lite spännande att kolla på när pappan bytte hjul, jag har aldrig vetat om att det finns ett utrymme för ett hjul i bilens baklucka. Det gick väldigt snabbt och smidigt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar