torsdag 31 mars 2011

21 Mars

Alla mina barn, vad jag kommer att sakna dem!
Det där speciella som man minns från vissa, hur relationen utvecklades och deras speciella grejer som de alltid gjorde.

George som alltid skrek på nationalsången och jag och C hade en konflikt med.
Pojken från porokdose som älskade att springa runt och bli jagad.
Flickan från porokdose som slogs lekte med pojkarna och blev dragen i håret men bara skrattade.
Kille från porokdose som alltid ställde sig och lutade sig mot mig och som var så förtjust i min ring.
Hon från Kaunlaran som kallade sig stor bebis.
John från Kaunlaran som de första gångerna aldrig hade någon penna men aldrig sa någonting om det. Jag trodde till en början att han var stum för att han hellre pratade teckenspråk med mig än att tala i ord.
Mark från Kaunlaran som följde med sin mamma på varje demonstration, som lekte bil och sprang runt och jagade.
Hon från Kaunlaran som alltid hade sitt lilla diadem som föll ner i ansiktet och varje lektion satt långt bak och “dagdrömde”
Pojken från Kaunlaran som var så kär i A!
Jenny från Kaunlaran som alltid var med sin mamma på demonstrationerna.
Isa från Kaunlaran som tyckte att vi skulle pussas varje gång vi sa hejdå.
Flickan från Kaunlaran som älskade att få “good job” stämplar.
Aliyah som jag dansade en massa för under fotograferings dagen.
Flickan från Kaunlaran som bodde så nära förskolan att vi sprang på henne varje gång vi gick in eller ut.
Salvie och hennes kompis som alltid ville att man skulle sitta vid deras bord och höll ihop vad de än gjorde!

1 kommentar:

  1. Lots of memories, which one kommer att sakna människorna who created them for en!
    MVH
    ...

    SvaraRadera