söndag 13 mars 2011

Djungelnatt

God morgon! Jag och A sov på en träsäng med något så tjockt som ett tunt täcke till madrass. Inte alls bekvämt men det bästa som erbjöds! Golvet hade nog varit bättre men jag vågade inte sova där för min lilla kusin hade sett en stor padda under sängen innan hon skulle sova och det gjorde mig rädd. (Så mycket för vildmark är jag egentligen!)

Det var obekvämt att ligga på rygg men att ligga på en sida kunde man inte göra ett längre tag heller för kroppen kändes så himla tung mot de hårda träplankorna. Så det kändes som att jag var tvungen att byta sida en gång i timmen men det var väldigt svårt att bara rulla över för att ingenting under en formade sig. Puuuh!

Taket här är V format av plåt och inatt regnade det. Jag trodde att det skulle vara svårt att genomlida dundrandet med det lät mer som 4 dunder vindar.

Detta sa vi inte till de andra. Det hade känts dumt att klaga när alla andra sover på golvet och inte alls verkar må dåligt av det. Det viktigaste för dom verkar typ vara att ha en fläkt på när de sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar